SmartUps 2023
Klienta apskats
"Pitch Battle", jeb uzņēmumu ideju prezentācijas festivāls jauniešiem vecumā no 15 līdz 27 gadiem.
SmartUps jau otro gadu norisinājās Rīgā, ar mērķi apvienot jauniešus, kuriem ir uzņēmejdarbības idejas, lai dotu reālu iespēju uzsākt tās. Pasākumu uzsāka Jolanta Kozlovska, kas sava līderības projekta ietvaros GoBeyond izstrādāja pasākumu Pitch Battle.

Šis bija pirmais gads, kad Horizon Studio Latvia piedalījās kā sadarbības partneris, nodrošinot pasākuma mārketingu, diplomus, vizuālās pamatnostādnes un 3. vietas balvu kopā ar SEB Latvija.

Horizon komanda sadarbojās ar Jolantu Kozlovsku, pasākuma "guru" un vadītāju. Kozlovskas kundze bija gatava sadarboties mārketinga jomā, lai nodrošinātu pasākuma kvalitāti un konkurētspēju.

Ņemot piemēru no "labās prakses", Horizon komanda apvienoja Instagram mārketingu ar vizuālajām pamatnostādnēm. Pasākuma laikā Horizon piešķīra 3 mēnešus mazo plānu 3. vietas ieguvējam Fortfull Group par ideju radīt pulkseņus vājredzīgajiem.


No kreisās puses: Elizabete Silava, Jolanta Kozlovska, Arturs Vilhelms Korņējevs, Mārtiņš Zariņš, SMARTUPS dalībnieki.
Sociālo tīklu personalizētais piedāvājums
Personalizētais piedāvājums ir ieskicējums - ko un kā mēs vēlamies veidot mārketingu.
Mākslīgā intelekta (MI) izmantojums publikāciju veidošanā
MI ir ļāvis mainīt publikāciju veidošanas pamatus. Ja iepriekš būtu nepieciešams strādāt ar apgrieztām bildēm un sliktāku kvalitāti, tad tagad mums ir iespēja uzlabot bildi un pārveidot tieši tā kā tas mums ir nepieciešams.
Zīmola lapas izstrāde.
Nozīmīgs pirmais solis, lai noteiktu izmantojamās krāsas, logotipu, burtu fontu un lielumu, kā arī vizuālo elementu saplūšanu kopā.
Logotips
Šim pasākumam tika izstrādāts jauns logotips.
Logotipa variācijas
Tās var izmantot izstrādājot citus mazākus vai lielākus mārketinga materiālus.
Izmantojamās krāsas
Krāsas vajadzīgas lai rastu kontrastu starp tekstu un publikāciju, kā arī veidotu zīmola vienotību.
Burtu fonts un lielums
Zīmola vienotībai ir nepieciešams vienāds lieluma un burtu fonta izmantojums.
Vizuālie elementi
Rast skaidrību par vizuālo elementu izmantojumu dzīvē, kā tiem jāsaskan ar krāsu paleti.
Publikācijas veidotas Instagram un Facebook platformām.
Galvenais plakāts par PitchBattle norisi 2023. gada 4. novembrī.
Horizon Studio Latvia x SmartUps 2023©
Inovāciju darbnīcas plakāts, darbnīca, lai sagatavotu SmartUps dalībniekus
Horizon Studio Latvia x SmartUps 2023©
Atbalstītāju iepazīstināšanas publikācija
Horizon Studio Latvia x SmartUps 2023©
Pitch - vārda izskaidrošana
Horizon Studio Latvia x SmartUps 2023©
Citāts no uzņēmēja
Horizon Studio Latvia x SmartUps 2023©
Citāts no uzņēmēja
Horizon Studio Latvia x SmartUps 2023©
Žūrijas locekļa profils
Horizon Studio Latvia x SmartUps 2023©
Žūrijas locekļa profils
Horizon Studio Latvia x SmartUps 2023©
Žūrijas locekļa profils
Horizon Studio Latvia x SmartUps 2023©
Žūrijas locekļa profils
Horizon Studio Latvia x SmartUps 2023©
Zīmola uzlikšana uz publikācijas
Horizon Studio Latvia x SmartUps 2023©
Drukāto materiālu veidošana SmartUps norisei.
Tas ietver dizaina veidošanu un pašu materiālu drukāšanu.
SmartUps dienas programma
Dienas programma paskaidroja, kāda būs dienas programma. Tā tikka ievietota prezentācijā, kā arī izdrukāta un pielīmēta pie sienas.
Diploms par iegūto vietu.
Horizon Studio Latvia x SmartUps 2023©
Diploms par iegūto nomināciju.
Horizon Studio Latvia x SmartUps 2023©
Paskaidrojums par balvu.
Horizon Studio Latvia x SmartUps 2023©
Apliecība par dalību pasākumā.
Horizon Studio Latvia x SmartUps 2023©
I vietas putukartona planšete
Putukartona planšetes virsū tika uzrakstīts komandas nosaukums, kas saņēma I vietu. Putukartona planšetes izmērs bija 70 x 100 cm.
Meta Ads reklāmas Instagram un Facebook platformās.
Mērķis:
Radīt atpazīstamību, kā otrajam mārketinga veidam pēc privātas uzrunāšanas.
Mērķauditorija:
16 - 18 gadus veci jaunieši.
Sasniegšana:
Mērķauditoriju sasniedz caur privātu uzrunāšanu - nosūtot skolām informāciju, dalība publiskos pasākumos un Meta ads atgādina jauniešiem par iespēju.
Izaicinājumi:
Facebook reklāmu maksa, reklāmu optimizācija, piesaistošu reklāmu veidošana.
Rezultāti.
Klikšķi
32
Skatījumi
8 031
Jauni sekotāji
22
Iztērēti
9,89 EUR
Par klikšķi
0,31 EUR
pieteikušies pirms reklāmas
20
pieteikušies pēc reklāmas
35
Reklāma bija kā papildu mārketinga avots - personīgajai uzrunāšanai. Tā atgādināja par pasākumu un pieteikšanos.

Reklāma bija aktīva vienu nedēļu un budžets tika sadalīts uz vairākām dienām ar dinamisku tērēšanu.
Izskatat mūsu piedāvājumus un piesakaties konsultācijai, lai uzzinātu tieši Jūsu uzņēmuma pakalpojumu cenu mēnesī!
Pievienojaties darītājiem, nevis runātājiem!
Made on
Tilda