SmartUps jau otro gadu norisinājās Rīgā, ar mērķi apvienot jauniešus, kuriem ir uzņēmejdarbības idejas, lai dotu reālu iespēju uzsākt tās. Pasākumu uzsāka Jolanta Kozlovska, kas sava līderības projekta ietvaros GoBeyond izstrādāja pasākumu Pitch Battle.
Šis bija pirmais gads, kad Horizon Studio Latvia piedalījās kā sadarbības partneris, nodrošinot pasākuma mārketingu, diplomus, vizuālās pamatnostādnes un 3. vietas balvu kopā ar SEB Latvija.
Horizon komanda sadarbojās ar Jolantu Kozlovsku, pasākuma "guru" un vadītāju. Kozlovskas kundze bija gatava sadarboties mārketinga jomā, lai nodrošinātu pasākuma kvalitāti un konkurētspēju.
Ņemot piemēru no "labās prakses", Horizon komanda apvienoja Instagram mārketingu ar vizuālajām pamatnostādnēm. Pasākuma laikā Horizon piešķīra 3 mēnešus mazo plānu 3. vietas ieguvējam Fortfull Group par ideju radīt pulkseņus vājredzīgajiem.